Πίνακας Ελέγχου
Στον πίνακα ελέγχου βρίσκονται όλες οι πληροφορίες που χρειάζεται ο κάτοικος να έχει για το διαμέρισμά του με μια ματιά.
1) Προφίλ
Πατώντας την εικόνα του προφίλ ο κάτοικος έχει άμεση πρόσβαση στο Προφίλ Χρήστη. Εκεί μπορεί να διαχειριστεί τον λογαριασμού του (Αλλαγή κωδικού,Βιομετρική σύνδεση,Όροι χρήσης & πολιτική ασφαλείας, Αποσύνδεση από όλα τα προφίλ,Αίτημα διαγραφής λογαριασμού) και το προφίλ του (Τα διαμερίσματά μου, Αλλαγή στοιχείων, Γλώσσα).
2) Σημαντικές Ειδοποιήσεις
Εδώ μπορεί να δει σημαντικές ειδοποιήσεις από τον διαχειριστή της πολυκατοικίας του.
3) Τοποθεσία πολυκατοικίας
Βλέπει την οδό της πολυκατοικίας που βρίσκεται το διαμέρισμα και μπορεί επιλέγοντας το βελάκι να δει και να επιλέξει και τυχόν άλλα διαμερίσματα τα οποία έχει στο όνομά του.
4) Τελευταίo Ειδοποιητήριο κοινοχρήστων
Στο σημείο αυτό φαίνεται ο μήνας που έλαβε ο κάτοικος το τελευταίο ειδοποιητήριο.
5) Στοιχεία Διαμερίσματος
Εδώ βλέπει το όνομα του διαμερίσματος, το όνομα του ένοικου και του ιδιοκτήτη του διαμερίσματος.
6) Ποσοστά Διαμερίσματος
Επιλέγοντας το κουμπί "Ποσοστά διαμερίσματος", εμφανίζονται τα ποσοστά με τα οποία γίνεται η χρέωση των δαπανών στο διαμέρισμα. Δλδ εμφανίζονται τα ποσοστά κοινοχρήστων, ασανσέρ, θέρμανσης και όποιες άλλες κατηγορίες ποσοστών έχει ορίσει ο διαχειριστής βάση του καταστατικού της πολυκατοικίας.
7) Σύνολο Οφειλών
Με μια ματιά μπορεί να δει τις συνολικές οφειλές του διαμερίσματος καθώς επίσης τραβώντας την εικόνα αριστερά (swipe left) μπορεί να δει τις τρέχουσες οφειλές, τις προηγούμενες οφειλές και τις χρεώσεις της επόμενης έκδοσης.
8) Ιστορικό Οφειλών
Μπορεί να δει το ιστορικό των οφειλών από τις εκδόσεις που έχουν γίνει.
9) Η θέρμανσή μου
Σε αυτό το σημείο βλέπει το είδος και τον τύπο της θέρμανσης και την τελευταία μέτρηση.
10) Προηγούμενες μετρήσεις
Επιλέγοντας το κουμπί αυτό ο κάτοικος βλέπει τις προηγούμενες μετρήσεις που αφορούν το διαμέρισμά του.
11) Λοιπές Υπηρεσίες
Στο σημείο αυτό μπορεί ο κάτοικος να έχει πρόσβαση στις αποδείξεις που έχουν δημιουργηθεί για το διαμέρισμά του, από τις πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει.
12) Επικοινωνία με διαχείριση
Επιλέγοντας το κουμπί "Επικοινωνία με διαχείριση", μπορεί ο κάτοικος να καλέσει τον διαχειριστή στο τηλέφωνο που έχει δηλώσει ή να του αποστείλει email μέσω της εφαρμογής.