Καλωσορίσατε στο Polikatikia.gr Ecosystem

Καλωσορίσατε στο Polikatikia.gr Ecosystem

Τι είναι το Polikatikia.gr ecosystem 

Το Polikatikia.gr ecosystem συστήνεται ως το πρώτο οικοσύστημα στο όποιο ζουν τα κτίρια και μπορούν οι διαχειριστές τους και οι κάτοικοι να βρουν λύσεις για κάθε ανάγκη τους. Η πρώτη cloud πλατφόρμα αυτοματοποιημένης διαχείρισης, με την στήριξη των δεκάδων εταιρειών διαχείρισης που την εμπιστεύονται τόσα χρόνια, σε εισάγει στον κόσμο της ψηφιοποιημένης διαχείρισης των πολυκατοικιών. Με το Polikatikia.gr έχεις πλέον την διαχείριση της πολυκατοικίας στα χέρια σου, άμεσα, γρήγορα, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκεσαι.

Έχεις δηλαδή το εργαλείο που χρειάζεσαι αλλά και την βοήθεια και τις συμβουλές που χρειάζεσαι, από τους επαγγελματίες του χώρου, τις δεκάδες εταιρείες διαχείρισης που ανήκουν στο οικοσύστημά, για οτιδήποτε χρειαστείς.

Για τον διαχειριστή το polikatikia.gr προσφέρει δωρεάν

  1. Cloud πρόσβαση από παντού. Μπορείς να διαχειρίζεσαι την πολυκατοικία σου από οποιαδήποτε συσκευή, από όπου κι αν βρίσκεσαι. Δεν έχεις παρά να συνδεθείς με τους κωδικούς σου στο application και θα έχεις στα χέρια σου όλα όσα χρειάζεσαι.
  2. Online εικόνα όλων των οικονομικών στοιχείων της πολυκατοικίας. Με μια ματιά έχεις την ακριβή εικόνα των μετρητών της πολυκατοικίας, του αποθεματικού, της δεξαμενής πετρελαίου, των οφειλών των διαμερισμάτων και των οφειλών της πολυκατοικίας προς τους επαγγελματίες.
  3. Δυνατότητα καταχώρησης των δαπανών και φυσικά την έκδοση των κοινοχρήστων
  4. Δυνατότητα καταχώρησης των εισπράξεων και των πληρωμών με ένα κλικ για να έχεις ενημερωμένα τα οικονομικά σου κάθε στιγμή, χωρίς σημειώσεις, κομπιουτεράκια και εκκαθαρίσεις.
  5. Online πληρωμή κοινοχρήστων. Μπορείς να δέχεσαι πληρωμές κοινοχρήστων από τους κάτοικους μέσω του app με αυτόματη αποστολή των αποδείξεων και ενημέρωση των οικονομικών δεδομένων, (προς το παρόν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για της διαχειρίσεις που έχουν τραπεζικό λογαριασμό με ΑΦΜ πολυκατοικίας, μείνε συντονισμένος και σύντομα θα είναι διαθέσιμη σε όλους)

Ενώ για τους πιο απαιτητικούς διαχειριστές το Polikatikia.gr PRO με μια μικρή συνδρομή προσφέρει αναβαθμισμένα features για την αυτοματοποίηση της διαχείρισης.

  1. Συμβουλευτική υπηρεσία για θέματα διαχείρισης απευθείας από τις δεκάδες εταιρείες διαχείρισης που ανήκουν στο οικοσύστημα του Polikatikia.gr και μοιράζονται τις ίδιες αξίες.
  2. Συμβουλευτική Νομική υπηρεσία για τα προβλήματα που μπορεί να χρειαστούν να ακολουθήσεις την νομική οδό. (προσεχώς)
  3. Αυτοματοποιημένη έκδοση κοινοχρήστων. Προγραμματίζεις τις δαπάνες τις πολυκατοικίες και η έκδοση των κοινοχρήστων γίνεται αυτόματα την ημερομηνία που εσύ θα επιλέξεις.
  4. Αυτοματοποιημένη πληρωμή δαπανών. Οι κάτοικοι αποπληρώνουν τις οφειλές τους και οι οφειλές των δαπανών ενημερώνονται αυτόματα. (προσεχώς)
  5. Αυτοματοποιημένη ειδοποίηση οφειλετών. Μπορείς να ορίσεις αυτοματοποιημένη ειδοποίηση για τους οφειλέτες , ορίζοντας εσύ σε ποιους θέλεις να αποστέλλεται η ειδοποίηση κάθε φορά. Το μήνυμα αποστέλλεται απευθείας στο e-mail των κατοίκων και γλιτώνεις χρόνο από τον έλεγχο των οφειλών.
  6. Online αποθηκευτικός χώρος. Μπορείς να αποθηκεύεις online όλα τα έγγραφα (αποδείξεις, ανακοινώσεις, ειδοποιητήρια, συγκεντρωτικοί) που χρειάζεσαι και να έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτά.(ηλεκτρονικός φάκελος πολυκατοικιών). 
  7. 24/7 υποστήριξη.  Το τμήμα support βρίσκεται δίπλα σου, σε ό,τι χρειαστείς. Στειλέ e-mail στο τμήμα support και σύντομα ένας εκπρόσωπος θα βρίσκεται εκεί για να σε βοηθήσει.
  8. Και κάθε νέο feature που θα εντάσσεται στο Polikatikia.gr PRO

Για τον κάτοικο προσφέρεται:

  1. Cloud πρόσβαση στο/α ψηφιακό/α διαμέρισμα/τα του.  Ο κάτοικος μπορεί πλέον να έχει πρόσβαση στο ψηφιακό του διαμέρισμα από οποιαδήποτε συσκευή όπου κι αν βρίσκεται με τη χρήση των κωδικών του. Βλέπει όποτε θέλει τα ειδοποιητήρια, τις αποδείξεις, τις ανακοινώσεις και μπορεί να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή άμεσα για ό,τι χρειαστεί.
  2. Online εξόφληση κοινοχρήστων. Η εξόφληση των κοινοχρήστων μπορεί να γίνει πλέον εύκολα και γρήγορα μέσω του app για κάθε κάτοικο του οποίου η διαχείριση έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία.
  3. Online αποθηκευτικός χώρος (έγγραφα που τον αφορούν).  Μπορεί να αποθηκεύει online όλα τα έγγραφα (αποδείξεις, ανακοινώσεις, ειδοποιητήρια, συγκεντρωτικοί) που χρειάζεται και να έχει άμεση πρόσβαση σε αυτά.(ηλεκτρονικός φάκελος πολυκατοικιών). 
  4. Αναφορά βλαβών. Η επικοινωνία του κάτοικου με τον διαχειριστή γίνεται πλέον άμεση , αφού μπορεί να αναφέρεις μέσα από την εφαρμογή στον διαχειριστή τις βλάβες τις πολυκατοικίας και ό,τι άλλο πρόβλημα αντιμετωπίζει.